Projecte 2014/17

Tallers Contes del Món

- Ensenyar a xiquets i xiquetes de Mali a elaborar contes i a il·lustrar-los

- Implementar metodologies innovadores per a generar coneixements i actituds en favor del desenvolupament

- Promoure la creativitat com a eina per a l'educació en valors i generar productes culturals vinculats a l'Educació per al Desenvolupament que contribuïsquen a generar comunitats compromeses en els valors que promouen.

- Donar a conèixer al professorat i alumnat de la Universitat de València estratègies didàctiques innovadores, com el treball amb tallers d'escriptura creativa i il·lustració per a treballar educació en valors o la generació de dinàmiques de creació artística, que poden ser replicades en altres projectes de la Universitat de València.

- Promoure l'acostament i el treball col·laboratiu entre les Universitats i el Tercer Sector (ONGs i sector privat).

Contribuir a garantir el dret a l'educació a xiquets i xiquetes en situació de vulnerabilitat social, a través d'un programa que combina l'educació formal amb les diferents disciplines artístiques, amb la finalitat de trencar el cercle de pobresa i promoure el desenvolupament personal i comunitari. Aquesta iniciativa intentarà reforçar les capacitats dels xiquets i xiquetes en l'àmbit de la lecto-escriptura a partir de la realització de tallers orientats a la realització de contes amb els alumnes i alumnes de l'escola i formant al professorat.

[11230] Capacitación básica de jóvenes y adultos
    Malí (Bamako)