Projecte 2014/08

Dones d'organitzacions populars i les seves experiències d'Economia social i solidària

Desenvolupar i potenciar els projectes d'economia social i solidària amb una perspectiva de gènere dels grups de dones organitzacions populars pertanyents a la Mesa Hunzahua.

Enfortiment de capacitats de les dones

La Mesa de Hunzahua, organització que agrupa: Col·lectiu de Dones, recicladores Loma Verde, Grup de dones de l'Horta comunitària, Jardí Infantil Ciutat Hunza, Casa cultural Corpohunza, Grup de Joves del turó Nonceta Teatre i Grup de dones artesanes, actors directes i beneficiaris del projecte es va a desenvolupar en el sector de Ciutat Hunza (localitat de Suba). El projecte busca acompanyar els grups de dones en una gestió autònoma de fons rotatius i en la identificació i implementació de sistemes de crèdit i estalvi alternatius. D'altra banda, formar i reforçar a les dones l'autonomia, l'autoestima, prevenció de violència de gènere, drets de la dones, lideratge democràtic, gestió de diners i en estratègies de construcció de relacions d'equitat entre homes i dones en l'àmbit públic i privat.

[43040] Desarrollo rural
    Colombia