Projecte 12APCS2010

• 12APCS2010_foto 03
  • 12APCS2010_foto 02
  • 12APCS2010_foto 01

• Fomentar el partenariat Nord-Sud per millorar les condicions de vida dels països del Sud en particular la vall del Logone Txad-Camerun.
  • Fomentar una reflexió crítica sobre les causes de la desigualtat mundial i la relació d'interdependència entre les societats i promoure entre la societat valenciana valors que provoquin canvis en les pautes de comportament i que repercuteixin en les societats dels països del Sud.
  • Fomentar el comerç just i el consum responsable, així com l'establiment de relacions comercials entre el Nord i el Sud basades en condicions justes.

El projecte "Una mirada sobre áfrcia a la Comunitat Universitària de València" ha impulsat el procés de sensibilització i d'educació per al desenvolupament posant en marxa un mètode basat en l'organització de jornades "acosta't a l'àfrica" on la diversitat de les activitats ensenya tant el costat positiu d'àfrica com la seva part problemàtica.

El projecte ha permès realitzar la sensibilització i la presa de consciència sobre la realitat del continent africà. Les activitats realitzades han generat molta informació als participants sobre la riquesa multicultural i dels valors que integren la cultura africana.

COESAFRI
    [99820] Fomento de sensibilización cooperación al desarrollo