Projecte 11APCS2010

Teixint xarxes per a la inclusió: l'alumnat implicat en el foment de la ciutadania

• Afavorir la inclusió social i la participació del col·lectiu d'immigrants a la societat valenciana, fomentant la creació i l'enfortiment de xarxes de suport.
  • Conèixer i sensibilitzar sobre la condició d'immigrant pròpia i aliena.
  • Estimular el desenvolupament de les habilitats socio-personals per a l'afrontament i resolució de conflictes.

Per a la consecució dels objectius marcats en el projecte es varen realitzar quatre tallers: "Jo, immigrant", "Gènere i migració", "Habilitats sociolaborals", "Cultura i identitat".

A través d'aquestos tallers es va informar dels recursos socials disponibles, s'estimulà cap al desenvolupament de capacitats i habilitats soci-personals i laborals a partir de la valoració de les seues competències. També s'ha enfortit la seua autoestima, i s'han construir eines per a l'afrontament i la resolució de conflictes, i s'ha promogut l'enfortiment i la (re) incorporació de valors igualitaris en les seues pràctiques quotidianes, fomentant l'intercanvi, la diversitat cultural i l'ampliació de les seues xarxes de suport.

Asociación Casa Brasil de Valencia
    [99820] Fomento de sensibilización cooperación al desarrollo