Projecte 7APCS2005

Jornada Internacional Alternatives de resistència desde América Latina

L'objectiu del proyeto és sensibilitzar la comunitat educativa ia la societat valenciana sobre les alternatives i propostes davant la impunitat i violació dels Drets Humans a Amèrica Llatina i especialment a Colòmbia. Per això s'organitza aquesta jornada crítica de reflexió sensibilització en què participen experts en la temàtica plantejada.

Amèrica Llatina és avui lloc de espantoses realitats de mort, alhora que d'esperança. Enfront dels plans econòmics i militars, enfront dels porcesos de hegemonització de poders polítics i econòmics que desconeixen el dret internacional; enfront de tot això, les comunitats i organitzacions de la regió fronterera entre Panaá i Colòmbia vénen convocant trobades internacionals i al costat de moltes altres organitzacions al llarg de del continent, es vénen reunint i articulant xarxes de propostes alternatives durant aquests últims anys, per unir-se i acordar crits de resistència de cara a aquests plans que busquen comerciar amb la vida, el territori i les nostres possibilitats de futur convertint absolutament tot en una mercaderia.

María José Fernández González
    Psicólogos sin Fronteras