Projecte 4APCS2010

Sobirania alimentí ria, del local al global

• Que les persones que assisteixin coneguin les implicacions que tenen les formes de producció agrària sobre la vida quotidiana.
  • Construir un espai de debat sobre la sobirania alimentària en el qual els agents implicats expliquin les seves posicions.
  • Difondre un estat de la qüestió introductori sobre la Sobirania Alimentària a la Comunitat Valenciana i la realitat global.
  • Portar els temes de Sobirania Alimentària als estudiants perquè en el seu futur professional tinguin presents aquests temes.

Es van realitzar unes jornades a la Universitat de València en què es van tractar qüestions que afecten a la sobirania alimentària des de múltiples perspectives, perquè la comunitat universitària conegui la complexitat del concepte, una complexitat que ens afecta a tots ia totes. Les jornades van comptar amb quatre eixos bàsics:

1. Polítiques agràries
  2. Formes de viure, formes de consumir
  3. Realitats globals
  4. Realitats locals

Amb el resultat de les jornades, es realitzarà una publicació, per poder conèixer amb més detall les implicacions globals i locals d'aquests temes.

Col·lectiu d'estudiants Babel València
    [520] Ayuda alim de desarrollo / seguridad alimentaria