Projecte 2APCS2009

Formació per al desenvolupament local de comunitats rurals a Ecuador

Objectiu General: Enfortit el lideratge comunitari de joves equatorians. Objectiu Específic: capacitar joves becaris de la residència de Quito i de diverses de les comunitats que compten amb becaris a la residència en l'elaboració de priyectos de cooperació al desenvolupament en benefici de les seves comunitats d'origen. Directrius Principals: 1. Capacitació i formació en l'àrea tècnica, metodològica i disseny de projectes de cooperació al desenvolupament cap actors claus de les comunitats rurals de l'Equador, incorporant noves tecnologies. 2. Enfortir les comunitats rurals a través de la formació dels seus joves líders el disseny i identificació de projectes de cooperació al desenvolupament.

Projecte de formació en matèria de projectes de cooperació al desenvolupament per enfortir la capacitat de joves estudiants equatorians i associacions en el disseny i identificació de projectes per a benefici de les seves comunitats rurals d'origen i al mateix temps enfortir el seu lideratge comunitari.

Joan Campello i Saez
    JOVESOLIDES